ייעוץ מומלץ לזוגות מעורבים

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

מרגישים שהקשר עלה על שרטון? זקוקים לייעוץ זוגי דתי?

זוגות רבים בישראל כוללים בן זוג דתי ובת זוג דתייה או להיפך. בדומה לכל זוגיות אחרת, גם כאן יכולים להופיע קשיים אבל כאשר הם מתייחסים לפערים דתיים, לעיתים רבות קשה לגשר על הפער. באמצעות שירותי ייעוץ זוגי דתי, תוכלו לקבל כלים מקצועיים להתמודדות עם הקשיים שאתם חווים ביום יום. אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על הרצונות, תפיסות העולם והשאיפות שלכם בחיים, אלא ללמוד כיצד להתנהל ביום יום עם בן זוג או בת זוג בעלי תפיסות דתיות וגישה שונה לכל הנוגע לאמונה באלוהים.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

התמודדות עם קשיים של זוגות מעורבים

אז איך זוגות מעורבים כמוכם יכולים לבנות חיים משותפים ולגדל ילדים ביחד? אין תשובה אחת וגם אין פתרון אחד. כל זוג מוצא את הנוסחה הנכונה עבורו להתנהלות יום יומית בבית ועם החברים והמשפחה. ישנם זוגות שהקשיים אינם מופיעים בזוגיות שלהם, אלא רק במפגשים עם המשפחה או החברים והתמודדות היא שונה ולעיתים אף התמודדות זוגית כאשר 2 הצדדים מחזיקים באותה תפיסה ועומדים מול קשיים של הסביבה מבחוץ. גם ההתמודדות עם הקשיים הללו היא חשובה ומומלץ לדבר על הנושאים הללו ולא להשאיר אותם בצד ללא טיפול, מכיוון שבטווח הארוך הם עלולים גם לפגוע בזוגיות שלכם.

מודל לזוג מעורב דתיים וחילונים

ברוב המקרים לזוג מעורב דתיים וחילונים אין מודל דומה בבית או בקרב המשפחה ולכן קשה להם למצוא את המסלול הנכון לבניית חיים משותפים. הרבה פעמים הזוג מגדיר את הפערים הדתיים כמשבר בזוגיות, אך למעשה אילו קשיים שניתנים לפתרון באמצעות כלים מקצועיים והרבה הקשבה והכלה מול הצד השני. מציאות חדשה בבית או בזוגיות אינה אומרת כי אתם צריכים לשנות את תפיסות העולם שלכם, אלא להבין כי יש שינויים שהצד השני עובר או מאמין בו מבלי שהוא צריך להשפיע על השקפות העולם שלכם. למעשה, כל אחד מחפש לאחוז באמת מסוימת והיא יכולה להיות האמת שלו לגבי הקריירה, הזוגיות, אורח החיים ואפילו לגבי תזונה. כאשר האהבה היא חזקה וישנו כבוד אחד לשנייה, ניתן למצוא פתרונות המתאימים לשגרה היום יומית שלכם.

קונפליקטים בין זוגות דתיים לחילוניים

האם הדת היא שורה של מגבלות? לאנשים חילוניים הדת והמסורת נראים כמגבלה או שורה של מגבלות והגבלות, אך ניתן לראות זאת גם אחרת כאשר רק צד אחד בזוגיות שלכם מעוניין לנהל אורח חיים דתי. ניתן לנהל אורח דתי מעורב המבוסס על שותפות, הכלה והבנה כי כל צד מתחבר לתפיסות העולם שלו באופן עצמאי ללא כפייה כלפי הצד השני בזוגיות. ברגע שמופיעים קונפליקטים בין זוגות דתיים לחילוניים יתכן ולא יהיה ניתן לגשר על הפער הדתי, אך עם זאת ניתן למצוא דרכים לנהל חיים משותפים ומעצימים עם הפערים הקיימים ולקבל אותם באהבה.

מטפלים מקצועיים לייעוץ זוגי דתי

אם אתם מעוניינים להתמודד עם הקשיים שלכם בזוגיות על רקע פערים דתיים, מומלץ לכם לפנות דרך האתר לייעוץ זוגי דתי של עמותת התקשרות, הנחשבת לאחת העמותות המובילות בישראל לסיוע לזוגות מעורבים דתיים וחילוניים.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: