האם קשר בין דתי לחילונית יכול להתקיים

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

מרגישים שיש פערים ברמה דתית בזוגיות שלכם?

בישראל קיימים אלפי זוגות מעורבים של דתיים וחילוניים או חרדים וחילוניים המתמודדים עם קשיים שונים הקשורים לפערים ברמה דתית בזוגיות. זוהי התמודדות לא קלה אך עם זאת יכולה להוות בסיס לקשר של בני הזוג. כיבוד הצד השני הוא בסיס לזוגיות מוצלחת והגעה לפשרות בנושאים שונים, גם כאשר הם נוגעים לדת ואמונה מסייעים לשמירה על הזוגיות לטווח הארוך. אז איך עושים זאת והאם זה בכלל אפשרי? היום אפשר למצוא סדנאות ויועצים טיפוליים מקצועיים המלווים זוגות בתהליכים המורכבים הללו במטרה לסייע להם למצוא פתרונות יעילים לחיים משותפים כאשר כל בן זוג מתנהל אחרת מבחינת אמונה דתית.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

חיים משותפים בין חילונית לדתי

כל בנייה של חיים משותפים בן בני זוג יכולה להיות מורכבת, לא משנה מה הרקע של בני הזוג והאם שניהם מנהלים אורח חיים דתי או חילוני. לחיות חיים משותפים כאשר צד אחד מבני הזוג מעוניין לעשות שינויים בחייו דורש ראש פתוח ומוכנות לדבר על הקשיים הנובעים מהשינוי. השינויים יכולים להגיע מתוך רצון לעבור לקריירה חדשה, לנהל אורח חיים שונה או לעבוד בלילות ולא בשעות היום או להיפך. כאשר מדובר על חיים משותפים בין חילונית לדתי, ניתן לשים את הקטגוריה הזו גם כשינוי של צד אחד המעוניין בשלב מסוים בחייו להתנהל אחרת ביום יום. ברוב המקרים, ניתן לראות כי גם התנהלות מסורתית או דתית יכולה להשתלב עם בן או בת זוג חילוניים ולעיתים רבות יש אף יתרונות בכך עבור הצד החילוני.

אילו יתרונות יש לצד החילוני?

במידה ובן או בת הזוג שלכם החליטו להתחזק באמונה ולנהל אורח חיים דתי, יתכן ותמצאו בכך לא מעט יתרונות בטווח הארוך. השבתות שלכם יהיו רגועות יותר ואם הצד השני מכבד אתכם, יתכן ותוכלו אף להנות יותר מהשבתות עם חברים או משפחה קרובה בתור חילוניים שאינם שומרים שבת. חשוב לבדוק אצל כל זוג באילו נקודות צריך להגיע לפשרה ובאלה נקודות יש לכם כחילוניים חופש לבחור, בעיקר כאשר מדובר על ימי שישי מכניסת שבת, ימי שבת וחגים.

סדנאות מקצועיות לזוגות מעורבים

על מנת שתוכלו להתמודד בצורה טובה עם השינויים שאתם עוברים או צד אחד בזוגיות עובר עם עצמו, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי. היום אפשר להצטרף לסדנאות המתמחות במציאת פתרונות לזוגות המתמודדים עם פערים ברמה דתית בזוגיות. הסדנאות מתקיימות במסגרת טיפולית מקצועית ומנוהלת על ידי עובדת סוציאלית מוסמכת מהטובות והמנוסות בארץ בתחום.

פתרונות לפערים ברמה דתית בזוגיות

למציאת פתרונות יעילים להתמודדות עם פערים ברמה דתית בזוגיות שלכם, צרו קשר עם עמותת התקשרות דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי או להצטרף לסדנא כבר בשבועות הקרובים.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: