ההורים הדתיים של בעלי לא מקבלים אותי

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

החלטת לצאת עם בחור דתי? לא מצליחה להתמודד עם הפערים?

בחורות חילוניות היוצאות עם בחורים דתיים נתקלות בקשיים ב-2 מישורים – במישור הזוגי ובמישור המשפחתי. לרוב משפחות דתיות אינן מקבלות בנות זוג חילוניות לבן שלהם מפני שתפיסת העולם שלה שונה מתפיסת העולם של המשפחה ובעיקר בענייני אמונה, מסורת ומנהגים דתיים. אז האם כדאי לצאת עם בחור דתי ואיך מגשרים על הפערים בינכם? התשובה אם כן היא מורכבת כי בסופו של דבר מה שיכריע לגבי הקשר שלכם הוא האהבה שיש לכם אחד לשנייה והרצון שלכם לגשר על הפערים הגדולים שיש בענייני דת ואמונה דתית.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

פערים ברמה דתית במערכת יחסים

קודם כל חשוב שתדעי כי את לא היחידה המתמודדת עם פערים ברמה דתית במערכת יחסים ולמעשה בישראל ישנם אלפי זוגות מעורבים של דתיים וחילוניים המתמודדים עם קשיים דומים לקשיים שקיימים בזוגיות שלכם. אם החלטת שהוא בן הזוג שלך לחיים ואתם מנהלים זוגיות של בעל ואישה, יש לכם הזדמנות לקבל את הפערים הללו כדבר מוגמר ואף להשתמש בהם על מנת להעצים את הקשר הזוגי. התמודדות עם פערים דתיים כחלק מהזוגיות שלכם כבעל ואישה דורשים כבוד הדדי נרחב יותר משל בני זוג ללא הפערים הללו. ניתן לראות בכך יתרון ואף אפשרות להעצים את הזוגיות באמצעות כבוד הדדי.

הוא דתי ואני חילונית גמורה

בכל זוגיות יכולים להופיע קשיים הקשורים לתפיסות עולם, או חינוך שבא מהבית. מבחינה טכנית, אם החלטת לקיים קשר בו "הוא דתי ואני חילונית", זה לא אומר שאין ביניכם דברים משותפים, נושאי שיחה משותפים או שוני גדול מאוד בכל הנוגע לחינוך וגידול ילדים. הדברים הטכניים כמו שמירת שבת, שימוש בפלטה או במיחם בשבת ושמירת כשרות, ניתנים בהחלט לגישור ודורשים משני בני הזוג למצוא את הנוסחה הטובה ביותר לניהול בית המכבד את 2 הצדדים בו זמנית ולא משאיר אף אחד מקופח.

נפגשים באמצע בכל ויכוח וקושי

זוגיות אמיתית ומכילה כוללת פשרות ובכדי שאת תוכלי לבנות קשר טוב ואמיתי לטווח הארוך, את צריכה להתפשר. גם בן הזוג שלך צריך להתפשר על דברים ולהבין שאם הוא בחר להתחתן עם בחורה חילונית, הוא לא יכול לכפות עליה את תפיסות העולם שלו. בכדי לגשר על הפער ולמצוא פתרונות יעילים לניהול חיים משותפים של בני זוג מעורבים, מומלץ לכם להירשם לסדנאות לזוגות מעורבים המסייעות להתמודד עם הקשיים הנוגעים לפערים בין בנות זוג חילוניות לבין בני זוג דתיים.

לצאת עם בחור דתי

אם החלטת לצאת עם בחור דתי או לקיים מסגרת נישואים עם בחור דתי ואת לא מצליחה לגשר על הפערים הדתיים הקיימים ביניכם, תדעי שאת לא לבד! עמותת התקשרות מציעה לך ולבן הזוג שלך להגיע לסדנה מעצימה ומלמדת שתסייע לכם לבנות חיים משותפים טובים ויציבים עם הפערים הדתיים הקיימים ביניכם.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: