אני יוצא עם דתיה

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

בת הזוג שלך דתייה ואתה חילוני? לא יודע איך להתמודד עם הקשר?

ההחלטה לצאת עם בת זוג מסוימת לעיתים אינה החלטה של נכון או לא נכון אלא החלטה רגשית הקשורה לתחושות שיש לך בלב. אם אתה אומר לעצמך – אני יוצא עם דתיה אבל אני מנהל אורח חיים חילוני, איך זה יכול לעבוד? כדאי שתדע כי גברים רבים בישראל שואלים את אותה שאלה ומחפשים פתרונות להתמודדות עם קשיים בזוגיות הנוגעים לאמונה ומנהגים דתיים ורוחניים. האם השגרה של בת הזוג שלך יכולה להסתדר עם האמונות שלך? יתכן שכן וחשוב לבחון זאת בעיניים מקצועיות מול יועצים המגיעים מתחום הייעוץ הזוגי. קשיים בזוגיות יכולים להגיע מרקעים שונים ולאו דווקא מנושא אמונה דתית או מנהגים דתיים ויש למצוא פתרון להתמודדות עם כל נושא ונושא.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

שותפות של זוגות מעורבים דתיה וחילוני

גם אצל זוגות דתיים או זוגות חילוניים יש הבדלים בהשקפות עולם ואף הבדלים במנהגים המסורתיים של היהדות. ההתמודדות של כל בני זוג עם ההבדלים היא שונה והבסיס שלי היא כבוד הדדי. ליצור שותפות אמיתית עצל זוגות מעורבים דתיה וחילוני, צריכה להגיע עם כבוד הדדי לצד השני ואם אתם מעניק לבת הזוג שלך כבוד למנהגים ולרצונות שלה מבחינת המסורת היהודית, יהיה לך קל יותר להתמודד עם ויכוחים הנוגעים לעניינים דתיים ורוחניים.

דתיה שיוצאת עם חילוני

בתור בן הזוג המביא איתו ערכים מסוימים וחינוך מבית, אתה בוודאי מבין שיש גם לצד השני קשיים. חיים בתור דתיה שיוצאת עם חילוני יכולים להיות מורכבים לא רק בעניין הזוגיות עצמה והחיים המשותפים אלא גם מצד המשפחה שלה. לא רק אתה לבד מתמודד עם קשיים אלא גם בת הזוג ולכן חשוב לדבר על הנושאים הללו ולהיות פתוחים ככל הניתן על מנת לא להכביד יותר על הקשיים הקיימים. שיחות על הנושא ופתיחות יכולות להביא לקרבה גדולה יותר ואף לחיזוק הזוגיות שלכם אל מול הקשיים והמורכבות שקיימים בזוגיות מסוג זה.

השקפות עולם של בן זוג חילוני

גם לך בתור חילוני יש השקפות עולם וערכים עליהם גדלת או שאתה מאמין כי הם חשובים להתנהלות שלך ביום יום. כאשר בחורה דתיה מנהלת קשר עם בן זוג חילוני היא מביאה את השקפות העולם שלה, אך אין זה אומר שהן חייבות להתנגש עם השקפות העולם שלך. בכל הנושא של גידול ילדים, יתכן ותגלו כי יש לכם מכנה משותף רחב של ערכים ומוסר המלווים את אורח החיים שלכם, בין אם הוא אורח חיים חילוני ובין אם הוא אורח חיים דתי.

אני יוצא עם דתיה ומעוניין בייעוץ מקצועי

אם אתה יוצא עם בחורה דתיה ואתה רוצה לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע בנוגע לזוגיות שלך, כדאי שתכיר את עמותת התקשרות המציעה מגוון סדנאות ופגישות ייעוץ למציאת פתרונות לבניית קשר מעורב של דתיים עם חילוניים.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: