זוגיות עם חוזר בשאלה

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

בן הזוג שלך חוזר בשאלה? לא יודעת איך להתמודד עם המצב?

חיים כזוג דתיים או חרדים מציב עקרונות ברורים לשגרה היום יומית שלך עם בן הזוג, לאמונה שלך ולסביבה שבה את רוצה לגדל את הילדים שלך. עם את נמצאת בזוגיות עם חוזר בשאלה, חשוב שתדעי שאת לא לבד ויש לא מעט נשים בישראל ובעולם שעוברות את אותו תהליך שאת עוברת עכשיו. אז איך מתמודדים ומה לגבי גידול הילדים? מלבד אמונה, ישנם דברים אחרים המחברים בין בני זוג, כמו תחומי עניין משותפים, אהבה אחד לשנייה והכבוד שאתם רוכשים אחד אחד לשנייה. היום אפשר לקבל ייעוץ מקצועי בתהליך שאת עוברת ולהתמודד בצורה טובה יותר עם השינויים המתרחשים בזוגיות.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

האם אנחנו צריכים להפרד?

השאלה הנשאלת אצל רוב הנשים שעוברות תהליך עם בן זוג שחוזר בשאלה, היא – האם אנחנו צריכים להפרד? אז התשובה היא בהחלט לא! אם את אוהבת את בן הזוג שלך והוא מכבד את הדרך בה בחרת לנהל את היום יום שלך, אין סיבה להיפרד. את עדיין יכולה להאמין באלוהים, לשמור שבת, לקרוא תהילים ולצום ביום כיפור. חשוב להבין שבן הזוג שלך הוא בסופו של דבר אדם בפני עצמו וכמו שהוא מכבד את ההחלטות שלך, את יכולה לכבד את ההחלטות שלו, גם אם הן שונות מתפיסת החיים האישית שלך.

זה לא עובד, להפרד או לא?

אחד הדברים הראשונים שיש לעשות הוא לדבר אחד עם השנייה. ההחלטה להפרד או לא צריכה להגיע רק לאחר שאתם בודקים את כל האפשרויות הקיימות. היום ישנן סדנאות יעילות מאוד המסייעות לכם להתמודד עם השינוי ביחד ובאמצעות שיחות ומענה לשאלות חשובות הקשורות לשגרה היום יומית שלך ולשגרה של בן הזוג. הסדנאות המקצועיות מנוהלות על ידי עובדת סוציאלית מוסמכת והן מובילות אותך בדרך שאת בוחרת על מנת לשמור על הזוגיות שלכם לטווח הארוך. אם את קוראת את המילים הללו, את בוודאי מחפשת פתרונות ורוצה להמשיך לקיים זוגיות עם בן הזוג האהוב והיקר שלך.

אני מרגישה שהשמיים נופלים עלי!

זה משפט שרוב הנשים שעוברות את התהליך שלך אומרות ובכך מציינות את התחושה שלהן כאשר בן הזוג מספר שהוא מעוניין לחזור בשאלה. כדאי לך לדעת כי זוגיות עם חוזר בשאלה היא אפשרית, כאשר יש דברים משותפים שגורמים לכם להיות ביחד. אם יש לכם ילדים משותפים הזוגיות שלכם היא חשובה להם מאוד ולכן מומלץ להתמודד עם השאלות הקשות ביותר ולהבין איך מנהלים חיים משותפים כאשר בת הזוג שומרת מסורת ומצוות ובן הזוג הוא מתנהל כחילוני ביום יום.

סדנאות לנשים בזוגיות עם חוזר בשאלה

לקבלת פרטים נוספים על סדנאות וייעוץ לנשים בזוגיות עם חוזר בשאלה, צרי קשר עם עמותת התקשרות הנחשבת לאחת העמותות המובילות בישראל בסיוע לזוגות מעורבים של חילוניים ודתיים או חרדים במטרה למצוא פתרונות לחיים משותפים.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: