זוג מעורב דתיה וחילוני איך מתמודדים

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

מערכת יחסים בין דתיים לחילוניים – האם היא אפשרית?

זוגיות הכוללת אישה דתיה וגבר חילוני יכולה להיראות כבלתי אפשרית לטווח הארוך בעיקר בשל תפיסות דתיות ומגבלות הלכתיות הנוגעות לאמונה דתית ומסורת. עם זאת, בישראל יש אלפי זוגות מעורבים עם חילוניים ודתיים המקיימים זוגיות מוצלחת עם הקמת משפחה וגידול ילדים. אז איך זה יכול להצליח לטווח הארוך ומה מומלץ לעשות? בכדי להבין לעומק מהי מערכת יחסים בין דתיים לחילוניים, צריך להתייחס קודם כל להבדלים בין אורח חיים דתי לבין אורח חיים חילוני. השוני הרב נמצא ב-2 נושאים מרכזיים – אמונה באלוהים והתנהלות על פי המסורת היהודית וההלכה.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

סדנאות להעצמת זוגיות דתיים חילוניים

אז איך אפשר ליישב פערים הנוגעים לאמונה באלוהים וניהול אורח חיים דתי או מסורתי? הדבר הראשון שיש לעשות הוא לדבר על זה. שיחות הנוגעות לנושא הדתי מטרתן להביא לפתרונות לניהול חיים משותפים ולאו דווקא למסע שכנוע לשינוי אורח החיים של הצד השני. כל מעשה של כפייה לכאן או לכאן, אינו יכול לתרום לזוגיות שלכם. עם כל הפערים הקיימים בין אורח החיים הדתי לחילוני, ניתן להביא להעצמת זוגיות דתיים חילוניים עם הכוונה נכונה וייעוץ מקצועי של אנשי מקצוע המומחים בתחום. כיום ניתן לפנות לסדנאות ייעודיות לזוגות מעורבים של דתיים וחילוניים במטרה למצוא פתרונות לניהול אורח חיים מכבד ומכיל של שני הצדדים.

קשיים בנישואין בין דתיים לחילונים

בכל זוגיות של בני זוג נשואים יכולים להופיע קשיים, בין אם אלה קשיים הנוגעים לשינויים שבן או בת הזוג רוצים לעשות בחיים שלהם ובין אם אלה שינויים הנוגעים לאמונה ותפיסה דתית. קשר של נישואין בין דתיים לחילונים יכול להתקיים בצורה טובה ומכבדת כאשר השינויים המתקיימים אצל צד אחד אינם מביאים לכפייה כלפי הצד השני. הכבוד ההדדי כאן הוא חשוב ביותר והוא יכול להוות בסיס לקשר הזוגי שלכם ואף להעצים אותו בטווח הארוך, בלי קשר להיותכם דתייה וחילוני או ההיפך. אז איך עושים זאת ואילו פתרונות יעילים קיימים להתמודדות עם פערים על רקע דתי? הפתרונות אינם תואמים לכל אחד ולמעשה לכל בני זוג יש הפתרונות הנכונים עבורם. בכדי למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר עבורך ועבור בן הזוג שלך, מומלץ לך לפנות לאחת מהסדנאות המקצועיות המוצעות לך כאן באתר.

מערכת יחסים בין דתיים לחילוניים

לקבלת ייעוץ מקצועי בנוגע לניהול מערכת יחסים בין דתיים לחילוניים, צרו קשר עם עמותת התקשרות הנחשבת לאחת העמותות המקצועיות בישראל העוסקות בסיוע לזוגות מעורבים של חילונים ודתיים. עמותת התקשרות מלווה מאות זוגות בכל שנה בתהליכי טיפול זוגי וקבוצתי למציאת פתרונות לניהול אורח חיים משותף המשלב את 2 העולמות גם יחד. הסדנאות של העמותה מנוהלות על ידי עובדת סוציאלית מוסמכת המביאה איתה ניסיון רב וידע עצום בליווי זוגות מעורבים.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: