הבן יוצא בשאלה

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

מה עושים כאשר הבן יוצא בשאלה?

בחברה הישראלית יש מאות ילדים ונערים הגדלים בבית דתי או חרדי ומחליטים לעזוב את החיים כאנשים מאמינים או זונחים את המצוות והמנהגים הדתיים. אז איך ההורים צריכים להתנהג כאשר הבן חוזר בשאלה? אחד הדברים שצריך לעשות כאשר זה מתרחש הוא לדבר עם הבן ולהבין ממנו מה הרצונות שלו. במקרה זה כפייה לאו דווקא עוזרת אלא יכולה להרחיק את הילד שלכם מכם. אם בעבר הורים דתיים או חרדים היו מנתקים קשר עם ילדיהם שיצאו בשאלה, היום אפשר לראות יותר ויותר הורים לומדים להכיל את השינוי ואת המצב החדש בבית ולקבל את הרצונות ותפיסות העולם של הילד שלהם.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

התמודדות הורים לילדים יוצאים בשאלה

היחס של הורים לילדים יוצאים בשאלה הינו מורכב וניתן להבין זאת עקב תפיסות עולם שונות, התנהלות שונה לגבי ענייני מסורת ודת ובסופו של דבר גם תפיסות לגבי חינוך. גם אם אתם מתקשים לקבל את הבחירה של הילד שלכם, חשוב להבין כי התהליך שהוא עובר הוא מורכב בפני עצמו ומציב בפני הילדים קשיים לא מעטים. כאשר ישנה התנגדות לשינוי שהילד עובר, התהליך שלו יהיה קשה יותר. יתכן והילד יחזור להתחזק בעתיד ויתכן ובכלל לא ויש לקבל ולהבין זאת. היום ניתן לקבל כלים מקצועיים ויעילים על מנת להתמודד טוב יותר עם התהליך שאתם בתור הורים עוברים וזאת באמצעות סדנאות מקצועיות ייעודיות להורים של ילדים שיצאו בשאלה.

סדנה להורים של יוצאים בשאלה

מה היתרון של סדנה להורים של יוצאים בשאלה ואילו כלים מקצועיים אתם יכולים לקבל? בדומה לכל סדנא אחרת, גם כאן אתם תמצאו אוזן קשבת לתחושות שאתם מרגישים ותוכלו להעלות אותם בפני אנשי מקצוע המומחים ביותר בתחום. הסדנא המוצעת לכם כאן באתר מנוהלת על ידי מטפלים ועובדים סוציאליים מוסמכים המביאים איתם ידע עצום וניסיון רב בייעוץ להורים הנמצאים באותו תהליך בו אתם נמצאים כיום. חשוב להבין כי אין פתרונות קסם וצריך לבוא עם רצון ללמוד ולהבין כי הפתרונות המתאימים לכם הם אינדיבידואלים וקשורים במידה רבה ליחסים שיש לכם עם הילד באופן כללי, לאו דווקא בהקשר של פערים דתיים. שמירה על הקשר עם הילד שלכם היא הדבר החשוב ביותר והיא בהחלט אפשרית כאשר אתם מתמודדים עם הקושי ולא שומרים אותו בלב.

הבן חוזר בשאלה – מה עושים?

אם אתם נמצאים במצב בו הבן חוזר בשאלה ומעוניינים לקבל ייעוץ זוגי מקצועי, צרו קשר עם עמותת התקשרות המתמחה בסיוע להורים דתיים או חרדים המתמודדים עם ילד או ילדה שיצאו בשאלה. הסדנאות של העמותה מתמקדות בשמירה על הקשר שלכם עם הילד, הבנת התהליך אותו הוא עובר ומציאת פתרונות לניהול חיים משותפים עם הילד בבית למרות השינויים שהוא עובר מבחינה דתית.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: