אשתי מתחזקת מה לעשות

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

אשתך עוברת שינויים? אתה מרגיש שהיא מתקרבת לדת?

ברית הנישואים שלכם היא בסיס לחיים של זוגיות כאשר כל אחד מביא איתו את הערכים ותפיסות העולם איתם גדל. עם זאת, בני זוג יכולים להשתנות עם השנים בתחומי עיסוק, תחומי עניין ותחביבים וגם בתחום האמונה. בת הזוג או אשתי מתחזקת מה לעשות? אם אתה נמצא במצב בו אשתך עוברת שינויים פנימיים שלה הקשורים לאמונה, לקרבה לדת ולאלוהים, זה הזמן שלך לכבד אותה ולתת לה לעבור את השינויים הללו. לעיתים רבות, השינויים הללו רק יכולים לחזק את הקשר בינכם מכיוון שהם דורשים כיבוד הדדי ואת התהליך שכל אחד מבני הזוג עובר עם עצמו.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

קורבן בזוגיות או בגידה באמון?

מרבית הגברים בישראל העוברים תהליך דומה לתהליך שלך, מרגיש קורבן בזוגיות או תחושה של בגידה באמון. אילו תחושות טבעיות והגיוני שתרגיש אותם כאשר אתה מגלה את השינויים שבת הזוג שלך עוברת. עם זאת, יש לשים לב שבסופו של דבר בת הזוג שלך לא משתנה, אלא רק האמונה הפנימית שלה. היא אותה אדם שהכרת והאהבה אליה לא צריכה להשתנות. התהליך שאתה עובר הוא מורכב אך כיום ניתן לקבל סיוע מקצועי באמצעות סדנאות וייעוץ אישי על מנת להתמודד טוב יותר עם המצב. גם אם זה משבר בזוגיות שלכם, חשוב להבין כי הוא ניתן לשיקום והוא אינו בלתי הפיך.

זוגיות במשבר עקב חזרה בתשובה

דבר ראשון שאתה צריך לעשות הוא להבין מה תמונת המצב של הזוגיות שלכם. האם אתם נמצאים בזוגיות במשבר או שאתם פתוחים למצוא פתרונות לרצונות של בת הזוג שלך. האם אתה יכול ללכת רחוק לקראת בת הזוג שלך או שהיא תהיה מוכנה לכבד אותך ואת האמונות שלך באופן מלא. בסופו של דבר, בנייה של חיים משותפים זהו עניין מורכב, בין אם אחד מבני הזוג הוא דתי או שומר מסורת ובן אם הוא חילוני בדיוק כמו בן הזוג השני. במידה ויש לכם ילדים משותפים, יש צורך בקבלת החלטות לגבי ההתנהלות בבית מבחינה דתית, מסורתית והלכתית ולקבוע איזו סביבה אתם רוצים ליצור עבור הילדים שלכם.

איך להתייחס לבת זוג שמתחזקת?

כל אדם עובר שינויים בחייו, לאו דווקא שינויים הנוגעים לאמונה דתית. באותה מידה שבת הזוג שלך תחליט מחר להשקיע יותר בפעילות גופנית על חשבון הזמן הפנוי שלכם או לשנות את התזונה שלה ולעשות רשימת קניות אחרת לבית, גם כאן יתכן וההשפעה שלה על הסביבה בבית יכולה להיות חיובית. ישנם גברים שמוצאים את היתרון באישה המתחזקת ומבקשת לנהל אורח חיים דתי או מסורתי בבית. זה לא משנה אם התהליך הוא אמיתי, או ניסוי וטעיה של בת הזוג, זהו תהליך שלה עם עצמה ולאו דווקא קשור לאמונות ולתחושות שלך בתור אדם יהודי.

אשתי מתחזקת מה לעשות?

גבר השואל את השאלה – אשתי מתחזקת מה לעשות ואיך לפעול? יכול לקבל סיוע מקצועי מעמותת התקשרות המלווה מאות גברים ונשים בהתמודדות עם זוגיות מעורבת של חילוניים ודתיים. צור קשר דרך האתר ותוכלו לתאם פגישת ייעוץ כבר לימים הקרובים.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: