חבר שלי חילוני

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

רוצה להתקדם בזוגיות שלך אבל החבר שלך חילוני?

בתור אישה דתייה לנהל קשר זוגי עם אדם חילוני זהו תהליך לא פשוט הדורש הבנה, הכלה וכבוד לצד השני בזמן שהוא מנהל אורח חיים עם תפיסה שונה משלך. אז אם את אומרת לעצמך – חבר שלי חילוני ואני דתיה, איך אני יכולה לנהל קשר כזה לטווח הארוך? אז התשובה היא שזה בהחלט אפשרי ולעיתים אף מקדם אתכם לקשר חזק, מכבד ויציב יותר לשנים רבות. כיום קיימות סדנאות מיוחדות המסייעות לבני זוג להתמודד עם השאלות הללו של זוגיות מעורבת בין חילוני לדתייה ומציאת פתרונות לניהול חיים משותפים המבוססים על הבנה, כבוד הדדי וחופש אמונה לכל צד.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

חיי זוגיות מעורבים דתיה וחילוני

כדאי שתדעי כי בישראל קיימים מאות קשרים של זוגיות מעורבים דתיה וחילוני והם נחשבים למוצלחים ביותר. כל אחת בונה את הזוגיות בצורה אחרת ומתנהלת אחרת עם בן זוג חילוני, כאשר ישנו בסיס של אהבה וכבוד הדדי. במידה ובן הזוג שלך מקבל את האמונה הדתית ותפיסות העולם שלך, אין כל מניעה שהקשר שלכם יצליח לטווח הארוך. עם זאת, חשוב לשים את הדברים על השולחן ולהתייחס לנושאים הנוגעים לחיי משפחה עם ילדים. כלומר, ניתן לקבוע מראש מה השאיפות שלכם בגידול הילדים כאשר הורה אחד הוא חילוני והורה אחר דתי.

ניהול חיי זוגיות עם דתיה

גברים חילוניים המחליטים לנהל זוגיות עם דתיה יודעים ברוב המקרים מה מצפה להם מבחינת התנהלות בבית בימי שבת, בחגים ובכל הנושא של כשרות. יתכן ובן הזוג שלך יכול להסתדר עם כל ההגבלות ועם הדרישות שלך מבחינת כשרות ויכול לכבד את הבקשות שלך בנושאים הללו. פנייה לייעוץ מקצועי בנושא יכול לסייע לך להתמודד עם השינויים, עם התחושות שאת עוברת ועם הפתרונות הרלוונטיים לזוגיות שלכם. כל זוג מוצא בסופו של דבר את הנוסחה הנכונה עבורו והיא מלווה את בני הזוג גם כאשר הם מחליטים להתחתן ולהביא ילדים לעולם.

קבלת ייעוץ מקצועי לזוגיות מעורבת

אז איך אפשר לקבל ייעוץ מקצועי להתמודדות עם זוגיות מעורבת של בחורה דתיה ובחור חילוני? מכיוון שישנם לא מעט בני זוג בישראל המנהלים חיים משותפים מעורבים, הוקמה עמותה מיוחדת המסייעת לבני זוג להתמודד עם התהליך ועם בניית בית משותף המשלב בין 2 אמונות שונות. העמותה מעניקה לך אופציה להצטרף לסדנאות מקצועיות לזוגות או להגיע לייעוץ אישי או זוגי למציאת פתרונות לניהול חיים משותף עם בן זוג חילוני.

חבר שלי חילוני ואני דתייה

אז אם גם את שואלת את עצמך איך לנהל זוגיות כאשר חבר שלי חילוני ואני מנהלת אורח חיים דתי, כדאי שתכירי את עמותת התקשרות המספקת מענה לזוגות הנמצאים בתהליך בו גם את נמצאת. העמותה מציעה לכם סדנאות לזוגות נשואים, סדנאות לזוגות לפני נישואים וסדנאות להורים.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: