פעם היינו אחד

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

פעם היינו אחד – משפט זה מעורר ומחייה זיכרון שורש הנשמה המשותף הבלתי נראה, או את זיכרון וחווית תחילת הקשר בו חווינו מה זה להיות אחד.

המשפט שצריך להדהד בראש בני הזוג בכל עת הוא, פעם היינו אחד. משפט זה מעורר ומחייה זיכרון שורש הנשמה המשותף הבלתי נראה, או את זיכרון וחווית תחילת הקשר בו חווינו מה זה להיות אחד.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

אך יש משפט שמבטא יותר את המציאות העכשווית לאחר שחווינו גם תקופות של פירוד ואליו אנו מייחלים , פעם היינו שניים

מה מבין שני המשפטים מבטא יותר את היחד שלנו? אפשר לומר שהזיכרון מהמפגש והחיבור הראשוני והכמיהה הגדולה שיחלנו לקשר עם בן זוג, הוא נתינת כוח, שטוב להיזכר בו מדי פעם,אך הוא קצת מאולץ והוא ניסיון לייצר באופן מלאכותי אחדות .

אך פעם היינו שניים מבטא טוב יותר את הווה, הוא מעצים את חווית האחדות בין בני הזוג, הוא מזכיר עד כמה הקשר ביננו אינו מובן מאליוועד כמה ראוי לשמור עליו.

הוא נובע מתוך בנייה, מתוך הכרת הטוב והסתכלות חיובית על הדרך שעשינו ,החוויה כאן הרבה יותר חזקה ומעמיקה כי היא חווית בניה משותפת .

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

אפשר לומר שמה שמייחד את קהילת הזוגות של התקשרות זוגית שלנו זה המחויבות שלנו לתהליך של בניה, זוגות שמתקבצים יחד מתוך רצון עז לשמור, לשפר ולהעצים את הזוגיות את הקשר ביניהם ועם בני המשפחה .

בתהליך המדהים שאנו עוברים, אנו מבינים שהתחושה שפעם היינו אחד, היא מתנה שקיבלנו, אך כעת לאחר שחווינו שנלקחה מאיתנו המתנה אנו נאלצים לנטוש , את שלב הפנטזיה והכמיהה של פעם היינו אחד.

וכעת אנו מבינים שבכדי להגיע לפעם היינו שניים, אנו נדרשים לגלות כוחות בתוכנו שלא הכרנו וניתן לומר שדווקא גילוי הכוחות החדשים ותעצומות הנפש שאנו מגלים הם אלו שמעצימם את הקשר ביננו .

אפשר לומר שדווקא בזכות השינוי הפנימי שאנו עוברים בזכות אותו זיכוך פנימי, ללא קשר לבן הזוג, אנו זוכים לראות שוב את המתנה שקיבלנו בתחילת הקשר אך כעת אנו זוכים בה מתוך עמל ויגיעה כך שהפעם היא באמת שלנו

מאת עמי ברעם : יו"ר התקשרות זוגחת , יועץ זוגי מגשר .