חזרה בתשובה לאחר חתונה

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

איך לנהל חיים משותפים עם אישה שחזרה בתשובה?

הבחירה שלך בבת הזוג ובחיי נישואים מובילים להקמת משפחה וכאשר אתה מקים משפחה אתה מחפש את המוכר והאהוב עליך ולשלב אותו בחיי היום יום שלך. אז איך עושים זאת כאשר בת הזוג מחליטה לחזור בתשובה? חזרה בתשובה בדרך כלל אינה מתרחשת ביום אחד, אלא זה תהליך המשלב בין אמונה פנימית לבין מעשים. תהליכים של חזרה בתשובה לאחר חתונה נחשבים לשכיחים בישראל וישנם מאות בני זוג המתמודדים עם השינויים הללו וצריכים למצוא פתרונות לניהול אורח חיים חדש באותו הבית. נהוג לחשוב כי הקושי נמצא בצד החילוני, אך למעשה הקושי נמצא אצל 2 בני הזוג בו זמנית וברגע שאתה מבין זאת, אתה בדרך הנכונה למציאת פתרונות לזוגיות מעורבת.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

לחיות עם בת זוג שחזרה בתשובה

אז איך אפשר להכיל ולהבין תהליך חזרה בתשובה, בעיקר כאשר אתה אדם חילוני? יתכן ואין צורך להבין מה התהליך אותו עוברת אשתך אלא פשוט לקבל אותו ולאו דווקא להיות חלק מהתהליך. בסופו של דבר זה תהליך אישי מאוד ופנימי המתבצע לעיתים גם לשעות רבות לאורך היום. התנהלות רגילה בשגרה היום יומית שלך לצד השינוי שבת הזוג שלך עוברת יכולה להיות מבורכת ובעיקר מכבדת את הצד השני. אין זה אומר שאתה צריך להסכים על דברים שבת הזוג שלך תעשה במהלך השלבים שלה להתחזקות הדתית, אלא להכיל אותם ולהבין כי זהו תהליך שלה עם עצמה שאינו קשור לאמונות או לתפיסות העולם שלך.

אשתי חזרה בתשובה – מה עושים?

גברים הנמצא בסיטואציה של זוגיות מעורבת של חילוני ודתיה מבלי שהיו מוכנים אליה, רואים במרבית המקרים את המצב כבגידה באמון של בת הזוג. אך למעשה, כאשר אתם אומרים – אשתי חזרה בתשובה – אינכם צריכים להתייחס לתהליך כמעשה הנוגד את תפיסת העולם שלכם. ברגע שיש כבוד הדדי ובת הזוג אינה כופה עליכם לנהל אורח חיים דתי, תוכלו למצוא פתרונות רבים לשינוי שעובר עליה ולהמשיך לנהל זוגיות משותפות ומעצימה. כבוד הדדי הוא בסיס חשוב לכל זוגיות, בין אם זו זוגיות מעורבת ובין אם זו זוגיות של חילוני עם חילונית או דתי עם דתיה. באמצעות הכבוד ההדדי, החשוב כל כך בתהליך בו צד אחד בזוגיות חוזר בתשובה, ניתן להעצים את הזוגיות אף יותר ולהביא לכך שבני הזוג מוקירים את היחס של הצד השני עם כל הקושי של השינוי באורח החיים.

התמודדות עם חזרה בתשובה לאחר חתונה

לקבלת פרטים נוספים על דרכי התמודדות עם בת זוג שחזרה בתשובה לאחר חתונה, צרו קשר עם עמותת התקשרות המציעה לכם סדנאות מקצועיות להתמודדות עם פערים דתיים בין בני זוג ומציאת דרכים לפתרון בעיות הקשורות לשוני בתפיסות עולם דתיות ואמונה.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: