בעלי חזר בשאלה

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

איך מתמודדים עם בעל שחזר בשאלה?

כל אישה צריכה להתמודד עם שינויים שעובר בן הזוג שלהן בתחומים שונים, כמו שבני הזוג נדרשים להתמודד עם שינויים אצל האישה. שינויים יכולים להיות קשורים לתפיסות עולם כמו מעבר לצמחונות, טבעונות או אורח חיים בריא. כאשר מדובר על שינוי מהותי בתפיסות עולם דתיות הנוגעות לאמונה האישית של בן הזוג, מגיע קושי שנשים רבות לא יודעות איך להתמודד איתו. אז אם את שואלת – מה עושים אם בעלי חזר בשאלה? התשובה היא קודם כל פונים לסיוע מקצועי. הסיוע המקצועי מיועד להעלות פתרונות להתנהלות אחרת ביום יום ולשפר את הזוגיות למרות השינוי בתפיסות העולם של בן הזוג שלך.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

ויכוחים רבים לאחר יציאה בשאלה

כל בני זוג יכולים להגיע לוויכוחים על נושאים שונים בעיקר כאשר מגדלים ילדים הדורשים הרבה מאוד תשומת לב ויחס. אך מה עושים כאשר הוויכוחים נוגעים לנושא של יציאה בשאלה? גם אם בן הזוג שלך הוא לא ירא שמיים, אין זה אומר שאהבה שלו אליך נפסקה. חשוב לשים בצד את עניין האמונה ותפיסות העולם לבין הכבוד והיחס שיש לבן הזוג שלך אליך. במידה והוא לא כופה עליך את דרך החיים שלו והוא ממשיך לכבד אותך למרות שהוא עשה שינוי ביחס שלו לאמונה באלוהים, זה סימן שתוכלי למצוא את הדרך לקיים זוגיות טובה ומכילה לכל החיים עם בן הזוג שלך.

המשפחה לא מאושרת עם בעלי

אחת הבעיות הנובעות מיציאה בשאלה של בן זוג, היא היחס של משפחת הכלה לחתן. במידה והמשפחה היא משפחה דתית או חרדית, היחס יכול להיות שלילי והתמודדות שלך תהיה מורכבת יותר. במקרים בהם האישה הנשואה אומרת – שהמשפחה שלי לא מאושרת עם בעלי, צריך להעלות את הנושא מול בן הזוג ולמצוא פתרונות. חשוב לדבר על הנושא ולא להסתיר אותו וגם אם אתם מסתירים אותו מהמשפחה שלך, בן הזוג שלך צריך לכבד את המשפחה ואת הרצונות שלך. לעיתים רבות אפשר למצוא פתרון אמצע אשר לא יפגע בקשר שלך עם המשפחה מצד אחד וישמור על הזוגיות שלכם טובה ופורחת מצד שני.

לא היו סימנים מקדימים

נשים הנמצאות בתהליך שאת עוברת אומרות כי אין לא ראו סימנים מקדימים אצל בן הזוג. לעיתים התהליך של בן הזוג הוא איטי אך הוא לא נראה לעין. חשוב להבין כי אם בן הזוג שלך מאושר במה שהוא עושה ומאמין בו, גם לך יהיה יותר טוב בטווח הארוך. בסופו של דבר שניכם צריכים להרגיש טוב עם דרך החיים שלכם, ללא כפייה כלפי הצד השני ולשלב את 2 סגנונות החיים גם יחד על מנת ליצור הרמוניה וכבוד חזק יותר לצד השני, שיתכן ולא היה קיים במידה ושניכם הייתם מסורתיים או דתיים.

בעלי חזר בשאלה – מה עושים?

בכדי לענות על השאלה – מה עושים אם בעלי חזר בשאלה ואני מעוניינת לחיות חיים כדתיה או חרדית, חשוב שיהיה לך סיוע מקצועי ואמין. עמותת התקשרות מציעה לך להצטרף לסדנאות סיוע וטיפול מקצועיות במטרה לשפר את הזוגיות שלכם וללמוד איך להתמודד עם השינויים אצל בן הזוג.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם: