יש דברים שבאמת אי אפשר להסביר במילים, אלא פשוט להרגיש. 

ביום חמישי האחרון (25.6.26) נפגשנו כ-30 יוצאים ויוצאות – חלק עדיין בהסתרה וחלק כבר לגמרי בגלוי – עמוק בתוך השקט של היער.
מסביב למדורה, יחד עם חנניה מיכאלי המוכשר שהנעים לנו את הערב, חזרנו לשיר את הלב. שרנו שירי ילדות וניגונים שגדלנו עליהם, לצד שירים ישראליים עכשוויים, ופתאום כל המחיצות נעלמו.
מעבר ל"על האש" הטעים והמפנק, הדבר המיוחד בערב הזה היה האווירה. ישבנו שם, דיברנו, שיתפנו, צחקנו, ונהנינו מרגעים מיוחדים של אנשים שיש להם רקע דומה, שפשוט מבינים את השפה ואת הניואנסים בלי שום צורך להסביר.
תודה לכל מי שבא, פתח את הלב והפך את הערב הזה לקסם. אנחנו כבר מחכים ומכינים את האירוע הבא! 

