יעוץ זוגי בעיני הגבר שלך

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

יעוץ זוגי בעיני הגבר שלך

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

יעוץ זוגי בעיני הגבר שלך | ממה אתה מפחד – גבר? / מירב פיטוסי
נתחיל בזה שדי ברור מי יקרא כתבה עם כותרת כזו – בטח לא גברים.

אז אשה יקרה – ברוכה הבאה – היום נפתח חלון קטן ללבו של הגבר שלך.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

הכרתם, התאהבתם, התחתנתם ולאחרונה הדברים חורקים המבטים השתנו שפת הגוף אחרת אין קרבה, את אוכלת לבד. הוא רואה בסלון טלויזיה. את הולכת לישון. הוא מסתובב במטבח. את מנסה לדבר הוא משחק בטלפון. משהו תקוע.

את כבר בטוחה למדי – ניסיתם לבד – ואת רואה שזה לא יעזור – התעניינת כבר בגוגל – שאלת חברות – ואת יודעת שהשלב הבא הוא יעוץ זוגי – כי את זה טרם ניסיתם – אבל איך לעזאזל תדברי איתו על זה ומי יודע אם יסכים?? ניסית להעלות את הנושא והוא הביט בך חיוור – ואמר – את צוחקת נכון? אנחנו לא צריכים את זה. ויצא לשחק עם הכלב.
את מרגישה נעלבת – מתוסכלת – כועסת – בטוחה שהוא עקשן – שהוא עושה לך דווקא – שהוא מזלזל – שהוא יהיר . הרי מה הצעת? יעוץ? לטובת שניכם לטובת הבית לטובת המשפחה לטובת הילדים לטובתך לטובתו – את מרגישה שיש אהבה עדיין או רגש – ותיקון בעזרת יעוץ זוגי הוא בשביל פתרון ברור – כי כשמשהו מתפרק את הרי רוצה לדבר על זה – ומה יותר טוב מיעוץ מקצועי? עם הנחיה, יעוץ זוגי שיש בו תהליך מובנה.

יעוץ זוגי?! תביני – הוא לא עושה לך דווקא. הוא לא מתנגד סתם

כדי להבין את זה יש כמה דברים שאת צריכה לדעת:
הכל מתחיל בעצם דיי מזמן – כשהוא נולד כולם שמחו – בן זכר הצטרף למשפחה – וקנו לו בגדים כחולים – מכוניות צעצוע – כדורגל – וכשבכה אמרו לו "אל תבכה כמו ילדה" וכשנפל – אמרו לו "תקום מה אתה תינוקת" – וכשהתעניין במה אמא מבשלת ורצה לעזור – גרשו אותו משם כי "המטבח הוא של בנות ואתה גבר" וכהתאהב בהם הראשונה – צחקו עליו שהוא מסמיק כשהיא עוברת לידו ושולחת מבט. כשנסעתם לחדר לידה הוא עצר את דמעותיו. כשהבן שלו אמר פעם ראשונה "אבא" הוא התאמץ לא לבכות משמחה.
למרות העולם המודרני המתפתח – עדיין – כך כל חייהם גידלו את הגברים שלנו – בהבדלים מעטים – אך בבסיס – הוא לא דיבר מעולם על רגשות – הוא לא הוזמן לספר על תחושותיו – הוא לא התנחם בזרועות חבריו ובכה כשהיה לו קושי – וגם עכשיו כשאתם מתרחקים ואת מציעה יעוץ זוגי – הוא לא יודע מה את רוצה – אם הוא לא מדבר איתך על רגשות – איך ידבר עם מישהו זר? יעוץ זוגי מאיים אליו מאוד – הוא מעדיף לזחול בבוץ במילואים או להחליף גלגל במדבר.

ההבדלים האלו בינך לבינו – שקל לנו בחברה להתייחס אליהם כחסרונות ולפעמים בסלחנות : "האשה הדואגת" – "האשה החרדתית" – "כמה היא וחברות שלה מדברות" – "היא ממש מפנקת את הילדים שלה"
וכלפי הגבר החברה לרוב תתייחס אחרת "הוא בחור רציני" – "הוא עושה הרבה כסף" – "הוא בקושי רואה את הילדים" – "הוא עובד כמו חמור" – "הוא קשוח עם לקוחות"

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

בטח שיש לך יתרון על פניו כשאת מציעה "יעוץ זוגי" – הוא יודע את זה לכן הוא חושש. את יודעת לדבר. את יודע לנמק. את יודעת לשקף רגשות למסרים. את יודע לנסח תחושות. את בוכה כשבא לך ומשחררת. הוא ממש לא.
ועכשיו כשאת יודעת שהוא לא אשם – כשהוא מסרב ליעוץ הזוגי – ולא מבין מה את רוצה ממנו – כשאת מבקשת ללכת יחד ליעוץ זוגי – זה הזמן להתייחס אליו בסלחנות – ובעדינות – ולהשתמש בכל היכולות הנשיות שלך – למצא את הדרך לגרום לו להבין שיעוץ זוגי זה לא עונש ולא אסון – לתת לגבר שלך להאמין שאת תעזרי לו ולא תאיצי ולא תדרסי אותו בציניות ובסימון חולשותיו – כי המטרה שלך לזכות שוב בבעל האוהב והאהוב שלך.