זוגות הקהילה כותבים : התאהבתי בדוס – איך מגשרים על הפערים?

פנו למומחים של התקשרות זוגית

או חייגו עכשיו:

כל המאמרים

או חייגו עכשיו:

התאהבתי בדוס – איך מגשרים על הפערים?

הוא היה כמעט מושלם, אבל היו לו שלוש בעיות קטנות: כיפה, זקן וציצית. אבל לאהבה אין חוקים, גבולות או גדרות. זו הייתה אהבה ממבט ראשון, ועם זה לא מתווכחים. איה קידר סטרול במאמר אישי על בן זוגה החרדי .

להמשך קריאה מהכתבה המלאה  לחץ כאן 

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

אני מאמינה באהבה במבט ראשון. תמיד האמנתי. למזלי יצא שגם בבעלי התאהבתי במבט ראשון. זה סיפור די מוזר שהתחיל ביום בהיר אחד של שיטוט ברחוב קינג ג'ורג' בתל-אביב וחיפוש אחר ציפית לכרית (טוב שלא חיפשתי מכסה לסיר). כשלפתע צדה את עיניי ציפית לבנה ומקסימה בעיצוב רטרו ועליה איורים של פרחים ורדרדים קטנטנים ונהדרים.

החנות הייתה פינתית ושקטה, הזבנית שהייתה כנראה גם בעלת החנות, הייתה אישה מבוגרת מאוד שהזכירה לי דמות ציורית מרומניה של שנות ה-30 המאוחרות. אחרי שקניתי יצאתי מהחנות שמחה וטובת לב, ולפתע גיליתי מעין פרוזדור טובל בירוק, שביל שמתעקל ומוביל למקום שלא ראיתי קודם מעולם שמעביר שיעורים בנושאים רוחניים.

אמן שאני מאוד מעריכה היה אמור להופיע שם ביום שלמחרת ואני החלטתי להגיע. ביקשתי מחברה שתצטרף אליי, אבל היא סירבה. וכך נאלצתי לצאת מאזור הנוחות שלי (הספה שמול הטלוויזיה)  וללכת לבדי להופעה. כשהגעתי ראיתי בכניסה בחור יפה תואר. הוא היה מורכב מסך כל הבחורים שפגשתי בחיי, והיה בו גם משהו אחר – אמיתי פשוט ומקסים.  התברר לי שהיא בתהליך של חזרה בתשובה, אבל הרגשתי שאני חייבת לדבר איתו. אחרי שהתחלנו לדבר לא הפסקנו לרגע. שמחתי כשהוא ביקש את מספר הטלפון שלי. שמחתי זאת מילה עדינה למה שהרגשתי שם. למחרת הוא כבר התקשר וביקש שניפגש למחרת, ואני הסכמתי מיד אבל אני חייבת להודות שחששתי, אפילו לא ידעתי אפילו מה לובשים לפגישה עם בחור מתחזק.

אבל אני אדם שמנסה דברים בלי לחשוב יותר מידי, כמו בפעם ההיא שהחלטתי באופן ספונטני ללכת לסדנת ויפאסנה של 10 ימים. ובפעם אחרת, כשארזתי מזוודה ונסעתי לצפון אירלנד בעקבות חלום ישן, מבלי להכיר שם נפש חיה אחת. גם כאן, החלטתי לנסות – קבענו למחרת היום.

תרצו לשמוע עוד על תכנית "התקשרות זוגית"?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

לפני הדייט פגשתי חברה טובה. היא מיד אמרה לי שאני נראית כאילו פגשתי מישהו מעניין. "את צודקת", אמרתי לה, "אבל יש לו שלוש בעיות קטנות: כיפה, זקן וציצית. מה אני אמורה לעשות עם כל זה?". בשתי מילים היא פתרה לי את ההתלבטות "אז מה?", היא שאלה. וחשבתי לעצמי – באמת, אז מה?

אחרי דייט אחד הוא הציע לי להתחתן, ואני הסכמתי, כי עם אהבה ממבט ראשון לא מתווכחים. האהבה היא חופשית, אי אפשר לתפוס אותה. אין לה חוקים, גבולות או גדרות. היא חופשית כמו הרוח, פראית כמו הים, עמוקה ורוחנית, חוצה הגדרות גבולות או חוקים. מזל שהיא קיימת.

היום אנחנו נשואים כבר 8 שנים, ויש לנו 3 ילדים. אבל לא תמיד הכול ורוד, השוני בינינו מציף קשיים, אבל עדיין לא פגשתי זוגיות שאין לה בעיות. אנחנו בעיקר מנסים למצוא את מה שמחבר ולא את מה שמפריד.

הכותבתאיה רביד ובן זוגה השתתפו בסדנת זוגיות של עמותת 'התקשרות זוגית – מחברים קצוות בבית' המלווה זוגות של דתי-חילוני לגישור על הפער ולהמשך חיים משותפים קרובים ובריאים.